سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با کسی که به او می آموزید و نیز کسی که از او فرا می گیرید، نرمی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 90 تیر 30 , ساعت 8:46 صبح

پیامک تبلیغاتی دریافت کنید , یه پولی هم دستی بگیرید.جالبه!!!!!!!

عجیبه نه؟ ایرانسل و همراه اول و همه و همه پیام تبلیغاتی میفرستن براتون بدون اینکه ازتون اجازه دریافت کنن که راضی هستین یا نه. 

ولی این شبکه و سیستم جدید با عضویت شما درش براتون پیامک میفرسته که عضویتتون نشانه رضایت شماست . 
جدا از اون هر مبلغی که برای ارسال پیامک در موضوهای مختلف , مثل اینترنت و اخبار 
و سینما و فیلم و دانلود و سایت و آسپزی و خانه داری و مسافرت و مذهب و قرآن و .......... از سفارش دهنده دریافت کنن رو با شما نصف میکنن. عجیبه نه؟؟ 

نه پولی میدین , نه کار خاصی میکنین , جدا از اون پیامک ها باعث به روز بودنتونم میشه , جدا از همه اینا پولی که از تبلیغ دهنده دریافت میکنن رو با شما نصف میکنن 

خیلی عجیبه نه؟ این یه عیده جدیده هیشکی مثلشو ندیده پس تا دیر نشده بجنبین.هرچی بیشتر صبر کنین پورسانت بیشتری که در انتظارتونه رو از دست میدین. 

لطفا برای ثبت نام روی لوگوی زیر کلیک کنید

ثبت نام در سایت

 

1- اگه یک روز خواستیم پیامک ها قطع بشه میتونیم از عضویت سایت کنار بکشیم؟

بلی، به زودی امکان درخواست قطع ارسال پیامک به پنل کاربری افزوده میشود.

 

2- آیا میشه در آمد بیشتری کسب کرد؟

بلی، با معرفی دوستان خود (از طریق لینک اختصاصی خود) میتوانید درآمد خود را میزان قابل توجهی افزایش دهید.

 

3- چطور میتونم اکانتمو حذف کنم و یکی دیگه درست کنم؟

جهت حذف اکانت میبایست دلیل خود را برای حذف اکانت به پشتیبانی اطلاع دهید.

 

4- لینک فعال سازی واسم ارسال نمیشه. چند بار درخواست مجدد کردم باز هم اتفاقی نیفتاد! چه کار کنم؟

گاهی اوقات پیامک فعال سازی با کمی تاخیر ارسال میشود. در صورت بروز چنین مشکلی مدتی صبر کنید، در صورتی که پیامکی دریافت نکردید، درخواست ارسال محدد بدهید.
در صورتی که باز هم پیامکی دریافت نکردید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

5- حد نصاب برداشت چقدر هستش؟

حد نصاب موجودی، جهت درخواست واریز به حساب 5 هزار تومان میباشد.

 


شنبه 90 تیر 18 , ساعت 8:37 صبح

ثبت نام در سایت

 

شما تبلیغات پرشین هیت را در وبگاه خود قرار میدهید (مانند پست پایین که تبلیغات پرشین هیت است) و به ازای هر کلیک از طرف بینندگان وبگاه شما از 25 تا 60 تومان به حساب شما واریز خواهد شد. در صورت جذب زیر مجموعه معادل 15 درصد از درآمد زیرمجموعه شما به حسبتان واریز میشود.

 


دوشنبه 90 تیر 6 , ساعت 11:35 صبح

 

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به  صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد  اینترنتی شوید.

45754740106473925339.gif

ثبت نام در سایت 

 برای عضویت اینجا را کلیک کنید.

بازاریابی و کسب درآمد: 

آیا می دانید کسب درآمد در سایت بوفکا چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت بوفکا با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت بوفکا شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

 

سایر محصولات این فروشنده

 

2. به مناسبت پیوستن به جمع بازاریابهای حرفه ای بوفکا در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 20000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

3. به مناسبت ارج نهادن به اعتماد هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت بوفکا شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 2000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

4. به مناسبت ارج نهادن به اعتماد و سخت کوشی شما هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های سطح اول شما وارد سایت بوفکا شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 1000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

5. به ازای هر تبلیغ کننده (بخش تبلیغ بالای صفحات) که به سایت معرفی کنید 30% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک بنر بالای صفحات سایت، 1,000,000 ریال به سایت پرداخت کند، 30% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.


 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ