سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن را که نانخور کم است یکى از دو توانگرى‏اش فراهم است . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 90 خرداد 24 , ساعت 1:40 عصر

معرفی سایتی ایرانی از نوع Pay to Click  یا همون پرداخت به ازای کلیک 

Teobux

این سایت کاملا ایرانی است و مستقیما با بانک های عضو شتاب کار میکند و حداقل پرداختی برای کاربران استاندارد از

600 تومان می باشد

 

 توباکس :
 
توباکس اولین سایت کلیکی و کاملا ایرانی می باشد که چند روش برای کسب درآمد در اختیار کاربران عضو و ثبت نام شده قرار خود
می دهد .  
روش اول : در ازای کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی در پنل و حساب کاربری وب سایت به شما پول پرداخت می کند
یعنی روزانه تعداد مشخصی از بنرهای تبلیغاتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . که کاربران نیز با کلیک بر روی بنر های تبلیغاتی  کسب درآمد می کنند .
روش دوم : بعد از ثبت نام و عضویت شما در وب سایت یک لینک اختصاصی بنام شما در اختیارتان قرار می دهد تا شما با این لینک بتوانید زیر مجموعه های خودتان را به سایت معرفی نمایید تا روزانه کسب درآمد نمایید . البته کسب درآمد حاصل از زیر مجموعه ها به توسط صاحبان تبلیغات پرداخت می شو و هیچگونه پولی و یا وجهی از زیر مجموعه ها کسر نمی شود .

روش سوم : اجاره کردن نفرات ارجاعی در خود سایت توباکس . هر کاربری می تواند بغیر از زیر مجموعه های خود نفراتی را که در وب سایت اجاره داده می شوند اجاره نماید تا درآمدش افزایش یابد . یعنی شما با پرداخت مبلغی تعدای از نفرات ارجاعی را بمدت یکماه در وب سایت اجاره می کنید تا افزایش درآمد داشته باشید . ضمنا هر کاربری  باید در زمان ثبت نام معرف داشته باشد . کاربرانی که با معرفی در سایت توباکس عضو می شوند برای خودشان کسب درآمد می نمایند . ولی کاربرانی که بدون معرف ثیت نام می شوند در سایتهای کلیکی به دیگران برای کسب درآمد بیشتر اجاره داده می شوند .

   

آیا توباکس قانونی می باشد؟ 

سایت توباکس سایت رسمی و تائید شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران می باشد.

برای ثبت نام روی شکل زیر کلیک کنید.

ثبت نام در توباکسثبت نام در توباکسثبت نام در توباکس


سه شنبه 90 خرداد 24 , ساعت 9:6 صبح

سایت ای باکس

جدید ترین و حرفه ای ترین سایت کسب درآمد کلیکی ایرانی

این سلیت که در تاریخ 1390/03/18 راه اندازی شده ، در حال حاضر حرفه ای ترین سایت کسب درآمد کلیکی ایران محسوب میشه .

در این سایت در حالت عضویت استاندارد ، در ازای مشاهده هر تبلیغ 10 تومان و به ازای مشاهده هر تبلیغ زیر مجموعه ها 4 تومان دریافت می کنید . با ارتقاء عضویت به نقره ای و طلایی ، می تونید درآمد حاصل از کلیک های خودتون و زیر مجموعه هاتون رو افزایش بدین . 2 نوع عضویت ویژه داره که می تونید اونها رو به صورت 1 ماهه ، 6 ماهه و یا 1 ساله خریداری کنید و درآمدتون رو بالا ببرید .

برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید.

ثبت نام در ای باکس


سه شنبه 90 خرداد 24 , ساعت 8:37 صبح

باکسفا

جدید ترین سایت کسب درآمد کلیکی ایرانی راه اندازی شد . 

این سایت در تاریخ 1390/03/07 فعالیتش را به صورت آزمایشی و به مدت 1 ماه آغاز کرده و در تاریخ 1390/04/07 به طور رسمی شروع به فعالیت می کند . 

این سایت به اولین 5000 نفری که در سایت ثبت نام کنند ، عضویت پیشرو اعطا می کند . این نوع عضویت دارای مزایایی نسبت به عضویت معمولی است . اولین مزیت این نوع عضویت ، دریافت 10% تخفیف در هنگام ارتقاء حساب می باشد .

در طول دوره یک ماهه آزمایشی ، وبسایت به کاربران اجازه می دهد به صورت رایگان تبلیغ کنند . 

پورسانتی که به ازای مشاهده تبلیغات به شما پرداخت میشه ، بسته به مدت زمان نمایش تبلیغ و همچنین نوع عضویتتون متفاوته ، مثلاً در عضویت معمولی از هر کلیک خودتون تا 150 ریال و از هر کلیل زیر مجموعه هاتون تا 75 ریال دریافت می کنید . 3 نوع عضویت ویژه داره که می تونید اونها رو به صورت 1 ماهه و یا 1 ساله خریداری کنید و درآمدتون رو بالا ببرید . 

همین حالا عضو بشید .

ثبت نام در باکسفا



لیست کل یادداشت های این وبلاگ